sfârșIT-ul


cum toate lucrurile de care te-ai lasat au un sfarsit, imi retrogradez spatiul asta intr-o ciorna. si cum eu nu am simtul penibilului, scriu direct pe curat – deci e foarte posibil sa ramana cu aceste cuvinte pe post de limba de moarte. nu degeaba insa. voi renaste din propria-mi cenusa ca Alb ca Zapada (un nickname de care uitasem), pitic peste pitic, cu pasi de pitic. ma mut pe .ro, sa fac si io impresie, si practic, sa ma doara daca nu scriu ca doar hostingu’ e pe bani. o sa dureze pana reusesc sa-nteleg ce e ala dns, cum se muta si etcaetera. am ochit si-o tema uratica pentru noul blog dar care are un nume de care mi-a placut. teoria e ca asta sa fie un pas pitic intru a face mai multe pentru mine, ca am si eu o varsta si vreau sa va vad pe toti insurati. o sa fie acelasi nume (pentru ca in continuare nupotsacredcescriu.ro), o sa preiau posturi de-aci, o sa le mai editez un pic si-o sa le vand ca noi. o sa-mi fac pagina de facebook, o sa devin celebru si n-o sa mai vin la nuntile voastre. dar macar sper sa ma incurajeze sa scriu mai mult si mai al dracu. sunteti niste ultrasimpatici cei care ati poposit p-aci. mi-a folosit sa va stiu, stiu ca voua nu. ne-om revedea in curand.

closed

  1. noah, sa te regasim cu bine. :)

  1. No trackbacks yet.

Lasă un comentariu