9/11 +10


cand ai 21 de ani, crezi ca nimic rau nu ti se poate intampla. cu atat mai putin, ca i se poate intampla „lumii” ceva atat de grav incat sa aiba vreun impact asupra ta. iar cand o zi banala, in care ai iesit in oras sa te vezi cu prietenii se transforma in ziua cu cele mai cutremuratoare imagini si sentimente pe care le-ai trait, incepi sa accepti ca orice, absolut orice  se poate intampla, chiar si inacceptabilul.

cand am vazut primele imagini a trebuit sa-mi provoc toate conceptiile ca sa… ca sa orice. pt mine, ceea ce vedeam era ireal. nu am putut sa simt nimic decat in momentul in care am inceput sa inteleg ca ceea ce vad chiar se intampla. tin minte ca in noaptea aia nu am dormit. siteurile de stiri – in special cele americane nu mergeau, televizorul era singura sursa de informare si groaza, si chiar daca eram student si invatam exact despre informare vs intoxicare, manipulare etc, am asorbit fiecare informatie fara circumspectie.

stiu ca acum sunt unul dintre cei foarte multi care scriu mai concentrat sau mai detaliat despre asta. nu vreau sa fac nici politica, nici teorii conspirative. indiferent ce parere avem/aveti despre ceea ce s-a intamplat, cred ca suntem de acord ca prietenii si familiile celor care au murit acolo pastreaza memoria unui spectacol teribil, groaznic care nu ar trebui privit ca un punct de referinta ci ca o exceptie infioratoare. iar noi, prin simplul mod de a fi, trebuie sa incercam sa nu dam vreodata motivul pentru ca un eveniment similar sa mai aiba loc.

simt ca nu am folosit cele mai bune cuvinte, stiu doar ca pentru mine, 9/11 este inca evenimentul cel mai puternic pe care l-am trait.

  1. likewise. eu inca ma fac toata gaina cand vad imagini de acolo. o parte din mine inca refuza cu obstinatie sa creada ca niste fiinte umane au putut sa le faca altor oameni asa ceva. ca au existat oameni in turnuri care au privit efectiv moartea in ochi fara nicio urma de speranta. fara nicio urma de vina – decat aceea de a se fi nascut intr-o lume in care dincolo de individ si interesele sale – adesea – e doar iadul.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

