pe coperta la Revista de Povestiri!


dragule,

momentul a sosit. dupa cum stiam, dupa cum ne asteptam, talentul meu a fost descoperit!

Dupa cum bine vezi, am ajuns pe coperta, si ce coperta frumoasa! am trecut prin ditamai aventura, a trebuit sa vorbesc chiar si cu un Motan Mov (stii bine ca eu de fel nu fac d-astea) dar pana la urma ne-am inteles. Posa-i dau un like sau ce faceti voi, oamenii mari.

O sa fiu supera lunar, ca e revista de imaginatie, loc bun pentru…. loc bun, ce mai!

Daca mai ai prieteni care vor sa-si inchipuie ca o sa ma vada, spune-le asa:

miercuri, 14 martie (de ziua lui Einstein, ce chestie), de la 7 seara s-ar putea sa (nu) fiu la Clubul Taranului. uite, daca nu te crede careva pe cuvant, scrie si aici.

(de aici, de pe coperta) te pup,

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

