dobre den, pivo si pozor


trebuia na, ca orice copil mic sa ma bucur de jucarie si sa scriu si io aci 2 randuri din Pragalezia. prea multe de povestit, am venit pe o ploaie de doua zile si acum stam de vreo 3 cu ochii in soare. fuseram la Sigur Ros pe un stadion pe care nu era concertul, unde am mai cules doi romani rataciti, pe Lavinia si pe Mihai. acum gasca e la castel iar eu am profitat si am facut baie lunga si urmeaza sa-mi beau cafeaua p-aci. asta asa, daca va interesa!

ok, poveste mai lunga pe cand m-oi intoarce. acu, let me enjoy!

    • Doina
    • 11 Septembrie 2008

    pivo i pozor? de ce bere si rusine? :P

  1. cum adica? io traiesc ca prostu’ in ignoranta crezand ca pozor inseamna pericol??:))

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

