music for my funeral


nu ca zic, dar ma simt lepshuit de domnul Vlad si imi dau si eu concursu’ pentru o „pesa” cu iz biblic si cum ma gandesc ca oamenii o sa fie care tristi, care bucurosi ca m-am dus, macar sa moara de ciuda ca uite unde am ajuns.

si ca sa vezi ce fac, Luciane, esti! ca doar le cunosti cu muzica.

  1. Asa sa’ti ajute Domnu’! :lol:

  2. … sau macar doamnele!

    • dianette
    • 16 ianuarie 2008

    Armonie…

    Ps. cauta-te la mine ;)

  3. asa incepe, esti primul om care scrie ceva despre mine in germana. e clar, sunt pe val. ma asteapta celebritatea. dupa colt;)

    • dianette
    • 16 ianuarie 2008

    asa incepe..;) Si tu esti primul om ce scrie CEVA in germana despre mine.. . De scris mi-au mai scris multi/te … dar ..oi fi observat si dumneata;) De nu e bine rectific;) sau nu:P

  1. 16 ianuarie 2008

Lasă un comentariu