cocacolageneza


-esti bine, da?

-da, multumesc. mai ai pielite de mar?

-da, poftim. asaaa, spune-mi de ce ai venit. cum ai venit?

-prin sertar. eu asa am venit. de fapt, eu acolo as ramane, ca-mi place, e comod. si baietii sunt draguti cu mine. desi uneori sunt ingrijorati, daca nu le-ai ciocani de trei ori seara si de doua ori dimineata nu stiu ce s-ar intampla cu ei…

-(zambesc modest) eeei, sunt un om responsabil. nu vrei sa stii ce lupte am dus cu danut ca sa-l ajute pe vladut sa-si puna ghiozdanul in spate…

-ba stiu! si mi-au povestit si cum faceau pariuri pe sireturi daca o sa vii intr-o seara mai mult ca absolutul si o sa uiti…

-bun. si ce ai de gand? adica, o sa cresti?

-nu, m-am gandit la asta, nu am de gand sa cresc. de scazut (se uita in poala) e clar ca nu se pune problema. dar as vrea sa dau la teologie si-apoi sa ma studiez indeaproape pentru ca sunt o minune.

  1. 11 August 2010

Lasă un răspuns

